home > Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Ik weet niet of het een jongetje of een meisje wordt? Dat maakt niet uit. Als je namelijk een persoonlijk account aanmaakt kun je verschillende kaartjes aanpassen en opslaan. Dus als je kindje geboren wordt, kun je op dat moment bepalen welk kaartje je daadwerkelijk wilt bestellen.


Hoe bepaal ik de kleuren van een kaartje? De kleuren van je beeldscherm geven slechts een indicatie van de kleur van het kaartje. Om zeker te zijn van de kleuren van je kaartje raden wij aan om een proefdruk te bestellen. Je krijgt dan een echt kaartje, precies zoals het kaartje eruit kom te zien als je het straks gaat bestellen.

Ik heb een leuk kaartje gezien, maar ik wil nog iets aan het ontwerp veranderen. Dat lukt mij echter niet met de applicatie. Wat moet ik doen? Het kan zijn dat je nog een kleine aanpassing in het basisontwerp van een kaartje wilt aanbrengen. Dat is natuurlijk altijd mogelijk. Stuur ons even een mailtje (info@4cards.nl) en geef aan om welk kaartje het gaat en wat je nog veranderd wilt hebben. We gaan dan voor je aan de slag.

Tot hoe laat kan ik mijn kaartjes bestellen? Alle kaartjes die je voor 18.00 uur bestelt, worden dezelfde dag nog gedrukt en verstuurd. Je ontvangt je kaartjes de volgende dag. In het weekend worden er geen kaartjes gedrukt. Je bestelling wordt dan op maandag verstuurd.

Ik woon in het buitenland. Kan ik dan ook bij Hippe Geboortekaartjes bestellen? Ja, dat kan uiteraard. Er worden dan alleen extra verzendkosten in rekening gebracht. (Belgie = gratis verzenden)

Welke enveloppen zitten er bij de kaartjes? Je kunt voor de enveloppen kiezen uit een 17 verschillende kleuren. Wit, crème, lichtgrijs, oranje, koraalrood, appeltjesgroen, lichtroze, knalroze, lichtblauw, koningsblauw, donkerblauw, kraft, paars, lavendel, parelmoer, metallic goud en zilver. Het is geen verplichting om enveloppen bij je kaartjes te bestellen, maar wel erg handig natuurlijk. Wil je een andere kleur enveloppen dan de standaard kleuren, dan kan dat uiteraard. Neem daarvoor even contact met ons op via het contactformulier, dan komt het prima in orde. Houd er wel rekening mee dat afwijkende wensen en kleuren vaak wel iets duurder zijn. Uiteraard informeren we je hierover vooraf.

Kan ik ook andere lettertypes kiezen? Je kunt een keuze maken uit de lettertypes die op de site geboden worden. Het is helaas niet mogelijk om andere lettertypes, die niet in onze applicatie, staan te gebruiken.

Ik heb zelf een leuke (clip-art) afbeelding gevonden. Kan ik die gebruiken? Je kunt eigen (gevonden) afbeeldingen uploaden bij het onderdeel ‘afbeelding’ in de applicatie en plaatsen in je kaartje. Let er altijd wel even goed op dat je de afbeelding ook mag gebruiken. 4CARDS is namelijk niet aansprakelijk als er een afbeelding gebruikt wordt waar andere mensen wellicht de rechten van bezitten. Dat risico is voor de gebruiker zelf. De afbeeldingen in onze bibliotheek zijn allemaal afgestemd met de ontwerpers ervan en kun je zonder problemen gebruiken.

Mijn kaartjes zijn niet op tijd geleverd, wat nu? Voor de verzending maken wij gebruik van PostNL. Als je je kaartjes op tijd besteld hebt, maar niet binnen de verwachte levertijd hebt ontvangen, laat dit ons direct weten via het contactformulier of bel ons even via telefoonnummer 010 - 511 33 40. Wij gaan dan gelijk achter je pakketje aan om ervoor te zorgen dat je het alsnog zo snel mogelijk in huis hebt.

Kan ik mijn bestelling retour sturen? Alle bestellingen op 4cards.nl zijn maatwerk, elk besteld kaartje wordt speciaal voor jou gedrukt. Het herroepingsrecht is daarom niet van toepassing op onze bestellingen, je kunt je bestelling niet retour sturen. 4Cards garandeert echter een 100% klanttevredenheid op al haar diensten. Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij als klant tevreden bent. Bekijk meer informatie over onze garantie.


Prijscalculator ×

Kies een categorie

Soort kaart

Formaat

Papiersoort

Enveloppen

Aantal kaarten

Aantal enveloppen

Totaalprijs: